xf

diumenge, 14 d’octubre del 2012

CARTA AL "REI" MELCIOR

Benvolgut Melcior,

Avui l’única cosa que demanaríem als Reis Mags és que poguéssim gaudir de vós molts anys més.

Però la vida ens “regala” aquests girs inesperats, moments plens d'injustícia i, permeti’m l’expressió sa majestat, dies en que ho engegaries tot a dida.

Avui és un d'aquests dies.

Segurament la paraula "rei" no li agrada massa, millor Melcior a seques! Més senzill i més proper! En definitiva, més Melcior!

M’imagino que els que han tingut la sort de passar més anys al teu costat podran dir més coses i mil divertides anècdotes!

No obstant, NO oblidaré Mai les teves Lliçons de història, esport, llengua, excursionisme, ... de com viure la vida  que em donaves aquells cinc minuts a la sala de professors!

Intentarem predicar amb el teu exemple! Mil gràcies!

Laster arte Melcior!

5 comentaris:

  1. Sempré et recordaré Melcior, per aquells moments viscuts a les teves classes de castellà. I aquelles frases mítiques que perduraran als meus records. Moltes gràcies per haver sigut el meu professor, gràcies a tu, a part de aprendre castellà, he après altres coses importants de la vida com ara està alegre cada matí i sobretot el teu humor i aquells vídeos i cançons que ens passaves. El primer dia que ens vam conèixer ja em vas posar un sobrenom i des de llavors que em deies així. No tinc res més a dir simplement...
    Descansa amb pau :(
    Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gràcies per seguir el bloc Paula!!!Molta sort en tot el que et proposis!! Una forta abraçada

      Elimina
  2. Molt bon profesor i millor persona em sap mlt de greu
    DEP Melcior

    ResponElimina
  3. Benvolgut Melcior, no oblidaré mai les bromes que ens fies els dies dels examens nomès per que ens relxessim ni les lliçons que si bé eren de castellà també eren de la vida. Petites coses que ens han fet les persones que som gràcies a tu. I et dono gràces per les min-xerrades que feiem entre mig de classe l'any pessat mentre ens trobabem al passadís de 1r.
    Mil gràcies per fen-se somriue.

    Meri

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gràcies Meri per seguir el bloc!!! Espero que l'aventura del batxillerat hagi començat amb bon peu! Una forta abraçada!

      Elimina